Website optimalisatie Wivo Deurne
- Toevoegen van features op website
- Google vindbaarheid
- Gebruiksvriendelijkheid website
- Continu in gesprek
Wivo Deurne: klant van het eerste uur! Toen De ContentKapitein in 2020 startte werd Wivo Deurne de eerste klant en sindsdien komen we er regelmatig over de vloer. De meest voorkomende werkzaamheden bij Wivo Deurne hebben te maken met de website. We zijn voortdurend in gesprek om de website continu door te ontwikkelen.
Wivo Beregening & Tuinmachines
Wivo heeft een vestiging in Deurne en Grashoek en zij zijn gespecialiseerd in het maken, leveren en onderhouden van beregeningsinstallaties, robotmaaiers, tuinmachines, graszoden en avant loaders. Daarnaast verhuren zij tuinmachines, hebben ze twee showrooms en doen ze nog veel meer. Veel werkzaamheden dus, wat direct voor een uitdaging zorgt wat betreft de online communicatie.
De website voor Wivo Deurne dient niet alleen als visitekaartje. Je vindt er namelijk ook informatie over hun diensten, je kunt er een adviesgesprek of offerte opvragen en er is een verhuursysteem met filtering. Aangezien we veel in gepsrek zijn met het team van Wivo, zien we veel mogelijkheden om de website te verbeteren. Hier zijn we dan ook op maandelijkse basis mee bezig.
Feature: aanvragen verhuur machine
Eén van de dingen die we op de website van Wivo hebben geïmplenteerd is een filtersysteem voor alle machines die zij in de verhuur hebben. Via deze filtering ziet de klant direct welke machines zij hebben. Daarnaast kan de gebruiker direct een aanvraag doen voor de verhuur van een machine.
Adviesgesprekken en offertes opvragen
Op de website van Wivo is het mogelijk om een vrijblijvend adviesgesprek te plannen en om een offerte op te vragen voor een nieuwe Avant Loader. Vooral de aanvraag voor een adviesgesprek is een belangrijke toevoeging aan de website. Eén van de sterke punten van Wivo is namelijk dat zij vrijblijvend bij jou thuis komen voor een adviesgesprek. Tijdens dit gesprek kunnen zij de situatie goed in kaart brengen en de klant op de juiste manier adviseren.
Alles met SEO in het achterhoofd
Bij het maken, aanvullen of herzien van pagina’s wordt altijd de term ‘SEO’ in het achterhoofd gehouden. Hiermee wordt bedoeld dat alle pagina’s zo goed mogelijk ingestoken worden voor zoekmachines zoals Google. Wanneer wij aan de slag gaan met een pagina kijken we onder andere naar waar deze pagina op gevonden moet worden in Google. Met dit in het achterhoofd gaan we aan de slag met het design en de tekstuele inhoud van de pagina.